FANDOM

En fri quest. Guden Saradomin har brug for et våben derfor skal du og Sir Owen bryde ind i zamorak's højborg for finde det. du bruger hele den queust på: A) at du finde ud af hvad dette våben er. og B) forhindre det i at blive brugt.

STARTEdit

Du mødes med Sir Owen som afventer en anden ridder der aldrig kommer. det er derfor at du får hans plads. Guden Saradomin viser sig for jer i fantastisk blå menneskeskikkelse. han vil give jer opgaven at finde våbnet of fremtrylle en zamorak rustning.

Vandringen ind i borgenEdit

Det er her rustningen skal bruges. hvis ikke du bærer komplet uniform bliver du afsløret. og kan ikke træde ind i borgen. Du er nu forklædt som Kaptajn reeves, og du bringer Owen som fange. Husk hjelmen for ellers bliver du genkendt og må starte forfra. Du skal nemlig gå gennem 3-4 etager for at nå the ritual room/ritual rummet. når du er inde bag muren, kommer der en måler op i toppen som viser folks mistænksomhed. du så går igennem alle 3 etager og vil blive stillet spørgsmål hvor vis du svarer forkert fylder måleren helt op.

inde i ritualkammeret. Edit

Når du kommer ind i ritualkammeret opdager du og sir Owen at præsten som skulle lave våbnet er væk. Owen mener at vi er nød til at gennemføre ritualet for at finde præsten.

rummet består af to niveauer og en trappe. øverst er den røde cirkel der markerer en teleport. du skal bruge 4 røde lys/candles og en lighter/tinderbox. du finder candles is skuffen på skrivebordet på den modsatte side af hvor indgangen er. tag bogen i midten af rummet og læs den. her kan du se hvordan lysene skal stå for at gennemføre ritualet.

Saradomins kammerEdit

Also on FANDOM

Random Wiki