FANDOM

Druidic Ritual er en quest som starter i byen Tarverley. Du kommer dertil gennem bourthorp portalen, dvs. klik det lille H og vælg den portal. Druidic Ritual kan være forvirrende fordi det egentlig er en memeberquest, men den burde egentlig ligge i free(Dvs. Quests som ikke behøver medlemskab for at kunne spille).

hvordan starter man

Man snakker med druiden kaqemeex som du beder om at få en quest af. han beder dig om at finde Sanfew, nord for slayerTutor/læreren for kamp i den sydlige Taverley som skal lave en eleksir/potion som kan hjælpe dem med at få Guden Guthix opmærksomhed, og hjælp, så troldene kan kommes til livs.

hvordan finder jeg sanfewEdit

du går så mod syd til du ser en bro, hvor du krydser floden her ser du en blå fane med et dødningehoved på. de to mennesker som står i nærheden er slayertutor og det er bygningen lige nord for, dvs, ovre på den anden side af den ko-fold, du kan se når du er der.

snak med Sanfew og han beder dig lede efter de ting han har brug for.

Vial of living Water from the cave of gelatinous abnomination/Det store lange navn for vand i en hule som jeg ikke kan oversætte korrekt Edit

en af de ting han beder dig om er en glasbeholder med vand i. Han giver dig beholderen, til gengæld er det noget bestemt vand han søger. han siger man kan finde det syd tarverley på en ø. Du skal gå mod syd og så sydøst mod the Cave/Hulen og gå ud på en halvø.

OBS!: Der er to huler på to halvøer lige overfor hinanden. hvis der tekst som siger at du kun kan komme ind ved membership, så er det hulen på den anden halvø længere mod øst.

Når du kommer derned i the cave/hulen skal du finde et bestemt vandfald. Det er det eneste vandfald du tappe vand fra. du skal blot gå til venstre for udgangen til hulen, så er det andet vandfald du møder, det du søger. Fyld dunken og find ud igen.

A leaf of Wandering wyrmwood/et blad fra et vandrende skæbnetræ Edit

Væsen som findes som du finder på den halvø som er til venstre for skibene. du skal forbi grotten kun for members og så til venstre for kornmarken, og fortsætte langs kysten. så kan du ikke undgå at se dem vandre rundt. Klik på en af dem og så samler du et blad fra dem, som du skal have med tilbage

Stone scales from a stone fish/ sten skæl fra en stenfisk. Edit

Fisk på fiskestedet mellem de to halvøer klik på fisken : vælg meisel for at skaffe et skæl. Nemt ikke?

til slut Edit

Alle tingene bringes til sanfew, taler til ham, der kommer en mindre video hvor Ritualet gennemføres og questen er slut. Du modtager din belønning i form af specielle blade man kunne lave eliksirer af selv, samt en af de der lampåndelamper.

Questen kan ikke spilles i oldschool.

Also on FANDOM

Random Wiki