FANDOM

Al-Kharid Duel Arena er et sted, hvor alle spillere kan komme til at indgå i en-til-en-bekæmpelse, enten for sjov eller for en præmie. Duelling præmier kaldes satsningen. Pr. 10. december 2007, den Duel Arena er nu åben for både fri spillere og medlemmer, men kun medlemmer kan deltage i Duelling turneringer. Duellen arena er en sikker tidsfordriv. I tilfælde af død, er der ingen straf, og ingen varer (undtagen staven) vil blive lost.The Al-Kharid Duel Arena er et sted, hvor alle spillere kan komme til at indgå i en-til-en-bekæmpelse, enten for sjov eller til en præmie. Duelling præmier kaldes satsningen. Pr. 10. december 2007, den Duel Arena er nu åben for både fri spillere og medlemmer, men kun medlemmer kan deltage i Duelling turneringer. Duellen arena er en sikker tidsfordriv. I tilfælde af død, er der ingen straf, og ingen varer (undtagen staven) vil blive lost.The Al-Kharid Duel Arena er et sted, hvor alle spillere kan komme til at indgå i en-til-en-bekæmpelse, enten for sjov eller til en præmie. Duelling præmier kaldes satsningen. Pr. 10. december 2007, den Duel Arena er nu åben for både fri spillere og medlemmer, men kun medlemmer kan deltage i Duelling turneringer. Duellen arena er en sikker tidsfordriv. I tilfælde af død, er der ingen straf, og ingen varer (undtagen staven) vil blive lost.The Al-Kharid Duel Arena er et sted, hvor alle spillere kan komme til at indgå i en-til-en-bekæmpelse, enten for sjov eller til en præmie. Duelling præmier kaldes satsningen. Pr. 10. december 2007, den Duel Arena er nu åben for både fri spillere og medlemmer, men kun medlemmer kan deltage i Duelling turneringer. Duellen arena er en sikker tidsfordriv. I tilfælde af død, er der ingen straf, og ingen varer (undtagen staven), vil blive tabt.

Also on FANDOM

Random Wiki