FANDOM

Intro Edit

Crafting er evnen til at lave ting som fx. potter, smykker, urner, uld og meget mere. Hvis man vil blive god til at crafte er her et par tips til hvordan man kan gøre.

level 1-5 Edit

Fra level 1 af kan man spinde uld, og det er noget der er gratis og giver xp. Man skal dog bruge temmlig lang tid på at stige op på denne måde. Så en lettere måde ville være at gå hen til Farmer fred, nord for Lumbridge, og gennemføre den miniquest ("Sheep shearer") han giver dig. Du skal klippe 20 sorte får, og så tage til Barbarian village, for at lave dem til sorte kugler. Når du har gjort det, og så afleverer dem til farmer Fred, får du 150 crafting XP, 1 quest point og 2000guld.

Ellers bare forsæt med at klippe får og spinde uld.

Level 5-20 Edit

Når du kommer i level 5, kan du lave guldringe (gold ring), og det giver både en lille smule penge og en masse XP (15 per ring), og det er mere end nok til at få dig i level 20.

Hvis du er ved grand exchange og køber en "ring mould" og så mange gulbarrer (gold bar) du har råd til (Sæt alle (undtagen dem i dit inventory) i banken), og teleporter dig så til Lumbridge. I det nordlige Lumbridge ligger der en smed, hvor de har en smelteovn. Klik på din gulbar og så ovnen. Lav så alle guldringene, og løb så vestmod Draynor bank og put alle ringene i banken og tag gulbarrer ud. Gentag dette så mange gange du har gulbarrer til.

Kilde: www.runescape.wikia.com

Also on FANDOM

Random Wiki