FANDOM

Fisk Flingers er en kun for medlemmer Distraktion og viderestilling (D & D), der blev udgivet den 23. marts 2010, der er baseret på fiskeri dygtighed. Der er ingen niveau eller quest krav for at spille Fisk Flingers og ingen nødvendige elementer, da de alle er forudsat. I mange store fiskepladser omkring RuneScape, vil spillerne mærke fiskere stående rundt, med en distraktion og viderestilling skilt på minimap. Når disse NPC'ere er talt med, vil de tilbyde at sende spilleren til venteområdet, tillader spilleren at kræve 2 billetter til Fisk Flingers en dag eller handel med belønninger.

Fisk Flingers finder sted på Isla Anglerine, hvor der i en 10 minutters konkurrence spillerne vælge forskellige lokkemad, tackler og vægte til at fange en række fisk. Baseret på spillerens evne til effektivt at fange de fleste og tungeste af fisk, gives der point til spilleren. Undertiden spilleren selv opnår medaljer og udmærkelser. Efter konkurrencen slutter, er spillere belønnet med fiskeri erfaring og poletter til at købe en række af belønninger fra en fisker.

Det er vigtigt at bemærke, at spillerens fiske niveau har ingen indvirkning på konkurrencen. Alle spillere uanset fiskeri evne til at konkurrere på lige fod. Men når en score er blevet tildelt, har fiskeri erfaring du optjener variere alt efter dit fiskeri-niveau. Den tildelte erfaring er meget godt - som regel væsentligt overstiger mængden af ​​erfaring, ville du have tjent fiskeri normalt for den samme tidsperiode.

Fisk Flingers får en forbedring opdatering den 6. juni 2012 og en anden den 24. juli 2012 (i patch noter).

Krav Edit

En adgangsbillet er forpligtet til at angive en omgang Fish Flingers. Fiskerne holde tælle betydning spillere ikke holde på billetterne. Fiskere award spilleren 2 nye billetter hver dag, og spillerne kan finde yderligere billetter tilfældigt under en konkurrence, og billetter, mens fiskeri "på overfladen" med jævne fiskepladser, kan billetter også fundet, mens fiskeriet i Living Rock Caverns. Spillere kan gøre krav billetter den følgende dag, hvis spilleren har i øjeblikket mindre end ti billetter, hvis spilleren har ni billetter, vil kun én billet kræves. Det maksimale antal konkurrencer en spiller kan konkurrere på på en regelmæssig basis er 2 per dag plus antallet af fundne billetter, med et maksimum på ti konkurrencer om dagen plus fundet billetter. Andre end indgangsbilletter, er der ingen krav. Der er ingen fiskeri level krav, og ingen krævede elementer. Spillere kan bringe eller bære, hvad emner, de vil. Familiars vises ikke længere på øen og timere vil blive sat på pause, mens spillere spiller fisk Flingers.

Aim af aktiviteten Edit

Der er tre vigtigste mål for fisk Flingers. Spillere kan konkurrere mod hinanden for den højeste score, spille for maksimal fiskeri erfaring, eller spille for maksimal belønning tokens. Ved afslutningen af ​​en konkurrence, tjener spillerne en score, oplevelse baseret på, at score, poletter baseret på antallet af fisk fanget divideret med 4 (ikke at forveksle med entrebilletter), og muligvis udmærkelser og medaljer. Afhængig af spillerens fiske niveau, vil et maksimum på ca 20.000 fiskeri erfaring blive uddelt. Dette mål er populært, fordi denne mængde af fiskeri erfaring er ofte mere end hvad en spiller kan modtage ved fiskeri efter 10 minutter.

Spillerne kan bruge deres optjente poletter og medaljer til at betale for de belønninger fra en fisker. En af de belønninger er XP øge Fishing outfit. Se belønninger nedenfor for flere detaljer.

Ved afslutningen af ​​spillet de fem bedste scorende spillere stå på et podium. For virkelig konkurrencedygtige fiskere, er der en officiel konkurrence verden (89) og som, hvis du står på podiet i slutningen, har du slået nogle af de bedste fisk Flingers i RuneScape.

Bemærk, at strategier for hvert af de formål er lidt anderledes. Hertil kommer, at spille for mere erfaring, medaljer, og belønner spillere er bedre stillet i store grupper. På den måde spillere kan hjælpe hinanden og dele oplysninger. Men det er lettere at få på det første sted podiet i en konkurrence med færre spillere.

Also on FANDOM

Random Wiki