FANDOM

Constitution(tidligere kendt som Hitpoints), eller HP er en combat skill der viser hvor meget skade en spiller eller monster kan tage inden han/hun dør. Når ens
Hitpoints detail
Hitpoints når 0, dør man og respawner. Hitpoints er en relativt let skill at træne, fordi at det når man træner combat skills, træner man også hitpoints.

Hitsplats Edit

Hitsplats er et lille mærke der kommer frem når et væsen eller en spiller prøver at skade. Der er fire typer af hitsplats som er:

Røde Hitsplats Røde hitsplats er det mærke der kommer når en spiller eller et væsen skader. På den er der et tal som er det angrebet har skadet.

Blå Hitsplats Blå hitsplats er det mærke der kommer op når et angrebet ikke har skadet. Der vil derfor altid stå et nul på den.

Grønne Hitsplats Grønne hitsplats er members only mærker som kommer når et angreb skader ved hjælp af gift. Denne hitsplat vil skade jævnligt.

Gule Hitsplats Gule hitsplats er members only mærker der kommer når nogle specielle monstre skader dig og overføre sygdom. Det skader jævnligt.

Bar
Livmåleren for en spiller.
Hp splat new
En rød hitsplat.
Hit 0
En blå hitsplat.
Poison Hit(new1)
En gift hitsplat.
Disease Splat
En sygdoms hitsplat.

Død Edit

[[
Runescape combat hitpoints-death gravestone

En spiller dør og en gravsten kommer frem.

Når en spiller ikke har mere liv på sin livsmåler dør han/hun. Når en spiller dør efter lader han/hun alle sine ting undtagen tre (De tre mest værdifulde) under en gravsten som står der hvor de døde. Gravstenen og deres ting bliver der i nogle minutter (Alt efter hvilken gravsten man har) og der efter forsvinder den og ens ting. For en liste over gravsten se - Gravsten. Hvis man er i en bounty world eller en pvp world mister man alle sine ting når man dør. Members kan have en Ring of Life som automatisk teleporter dens bærer til der deres respawning point.

Respawning Edit

En spiller genopstår (Eller respawner) når han/hun dør. Når en ny spiller dør for første gang kommer han ind i Grim Reapers Kontor. Der er forskellige respawning points og de er:

Camelot.

Resten er under opbygning...

Trivia Edit

  • I RuneScape Classic havde en spiller 9 Hitpoints når de lavede en ny account. I dag har man 10 Hitpoints når man starter, og derfor betragtes 9 HP accounts som sjældne.
  • Siden det er normalt at få 99 i hitpoints efter et andet combat skill er den untrimmede hitpoints kappe sjælden.

Also on FANDOM

Random Wiki