FANDOM

Beskrivelse: Trufitus Shakaya

af Tai Bwo Wannai Village kræver,
at du samler fem specielle jungle urter til en drik,
så han kan kommunen med sit Gods.

Sværhedsgrad: Novice Længde: Kort Quest Krav: Druidic Ritual Skill / Andre krav: 3 Herblore Evne til at overleve mødet med Jogres (level 53). Quests Unlocked / delvis Unlocked ved at udfylde dette Quest: Shilo Village Tai Bwo Wannai Trio Zogre Flesh Eaters Min Arm Big Adventure Elementer er behov for på Quest Start: Ingen. Elementer for at fuldføre Quest: Ingen. Punkter Anbefales til Quest: Antipoisons, Natur alteret teleportere eller Amulet of Glory (4),

fødevarer, og Armor.

Elementer Erhvervet Under Quest: Snavsede slange ukrudt, Clean slange ukrudt, snavsede ardigal,

Clean ardrigal, snavsede Sito folie, Clean Sito folie,
snavsede volencia mos, Clean volencia mos, beskidt slyngelstater pung,
og Clean slyngelstater pung

Quest Points: 1 Reward: 775 Herblore XP. Start Point: Tai Bwo Wannai Village, ved huset lige vest for mahogni og teak træer. Til Start: Tal med Trufitus. Instruktioner:

   Gør din vej til Tai Bwo Wannai Village og tal med Trufitus,
i hans hus lige vest for mahogni og teak træer. Spørg ham, hvor indbyggerne i landsbyen er.
Han vil fortælle dig, at de er for bange for at bo i landsbyen og er vendt tilbage til junglen. Spørg ham om du måske kunne hjælpe ham. Han vil sige, at du kan hjælpe ham til at lave en drik, som han har brug for at kommunikere med guderne ved at samle nogle urter spredt rundt på øen.
   Bemærk: Den nemmeste måde at komme Tai Bwo Wannai er via heksering koden CKR via Amulet of Glory (4) teleportere til Karamja og derefter gå sydvest, eller via Nature alteret teleportere tablet.
   Trufitus
   Gå mod sydvest gennem landsbyen og krydse landbro til at finde den første urt. Søg i sumpede jungle vinstokke tæt ved kysten for at finde en beskidt slange ukrudt. Brug din Herblore færdigheder til at rense skidt ud for det. Tag Rens slangen weed tilbage til Trufitus.
   Bemærk: Pas på stammefolk (level 32) i junglen. Trufitus vil ikke acceptere slange ukrudt faldet med Jogres (level 53) eller stammefolk (niveau 32).
   Sumpet
   Den næste herb hedder Ren ardrigal. Rejser nordøst i retning af kysten og følg kysten indtil du kommer til en lille halvø med palmer træer. Søg i en af ​​palmerne for at få fingrene i en beskidt ardigal. Rens urter og give den til Trufitus.
   Bemærk: Pas på Harpie bug sværme (level 46) nær halvøen.
   Palm
   For at opnå den tredje urt, Clean Sito folie, skal du søge den brændte jords nærheden af ​​de to nogensinde brændende bål lige syd for Tai Bwo Wannai landsby. Rens snavs væk fra snavset Sito folie og overdrage den til at Trufitus.
   Scorched
   Hoved til Nature alter minen til sydøst af Tai Bwo Wannai landsby for at finde følgende urt. Søg en af ​​sletten sten for at finde en beskidt volencia mos. Rens urter og bringe Clean volencia mos til Trufitus.
   Rock
   Den sidste urt du nødt til at samle kaldes Ren slyngelstater Pung. Gå mod nord igen til kysten for at finde en klippe. Gå mod øst forbi Harpie bug sværme og derefter tilbage mod vest for at finde indgangen til en hule. Søg i klipperne og klatre ned. Inde i Jogres fangekælder, kigge efter en svamp dækket hule mur. Søg det at finde en beskidt slyngelstat pung og rense snavs væk fra urt. Forlad dungeon ved at klatre op i hånden holder.
   Bemærk: Pas på Harpie bug sværme (level 46) nær halvøen og Jogres (level 53) i fangehullet. Trufitus vil ikke acceptere slyngelstater pung faldet med Jogres (level 53) eller stammefolk (niveau 32).
   Væg
   Når du har samlet de sidste urt, hovedet tilbage til Trufitus til at gøre krav på din belønning.

Also on FANDOM

Random Wiki