FANDOM

Her er nogle tips til hvordan man tjener penge i runescape.

  • Du skal være 35 i cooking.

Du skal købe 100 pizza base i ge, og 100 tomato. når du har det tryk use på tomato og derefter på pizza base. og så skal du have chese dem køber du i port sarim. for 10gp pr stk. og så trykker du use på chese og der efter på pizzaen med tomat på. så er de 1675gp vær. ;D

  • Dette kræver 30 i smithing.

Køb 200 coal ore, og 100 iron ore i G.E. Tag til Al Kharid og smelt alle dine ore til steel bars. Det skulle give en god profit. Du kan også bruge super heating spell til at smelte dem, men detter er langt mindre profit.

  • Dette kræver ingenting men det er bedst at starte med ca. 50k.

Tag alle dine penge ud undtagen c.a 1k. Køb alle de cowhides du kan for resten. tag til Al Kharid og tag dine 1k ud og lav derefter alle dine cowhides til hard leather. Selv dem derefter i G.E. P.s Processen kan gentages så man får flere cowhides for hver gang, og jo flere cowhides jo højere profit.

  • Rådes til at have mindst level 50 i cooking, fishing og combat level.
  • Kræver høj fishing level
  • Kræver lobster cage
  • Kræver gode våben
  • Ikke members

Sejl til Karamja fra Port Sarim. Dette kræver 30 guld. Husk at tage din lobster cage med. Gå hen til fiskepunktet (nord-vest for ankomst stedet) og begynd at fiske. Når du er færdig med at fiske lobsters skal du stege dem på et bål (brug en tæt befolket verden). Når du har en fuld backpack med lobsters skal du gå ned i vulkanen stik vest for fiskepunktet. Løb lige til venstre og begynd at dræbe Lesser Demons. De er level 83, men dropper tit meget guld, rune med helm, og fire runer. Spis maden når det er nødvendigt. Du får massere af exp og guld for dette.

Also on FANDOM

Random Wiki