FANDOM

I denne guide får du at vide, hvordan du hurtigst får 99 i Woodcutting. (denne guide er kun til members)

Level 1 til 14 Edit

Tree.png

Et normalt træ

I starten skal du bare cutte normale træer. Normale træer kan findes overalt i runescape, men nogen af de bedste steder er Lumbridge, eller Grand Exchange. Hvert træ giver 25 exp. 28 logs giver 700 exp. Du skal kun hugge 97 normale træer ned for at komme i level 15.

Level 15 til 29 Edit

Oak

Nu kan du hugge oak. Der er flere logs i hvert træ, og det giver bedre xp. Det bedste sted til at hugge oak, er øst for Draynor Village. Spillere med lavt combat level skal dog passe på jail guards (level 26), som bevogter området.

Level 30 til 99 Edit

Willow tree.png

Et willow træ

Willow (30 - 99)

Willow er en god måde at få xp på, for lave levels, men når du kommer i højere levels, er det anbefalet, at du bruger en af de andre mugligheder. De bedste steder til at hugge willow, er øst for Catherby, eller syd for Draynor village. Hver log giver 67.5 experience. For at komme fra level 30 til 99, kræver det, at du hugger 192905 willow logs.

Teak (35 - 99)

Tree teak.png

Et teak træ

Teak er den hurtigste måde, at træne woodcutting på. Selv på level 35 kan en spiller få meget mere xp, end man kan, da man huggede willow. Du kan få cirka 70000+ xp på en time, med over level 50 woodcutting. Hvis dit woodcutting level er over 90, kan du få over 80000 experience i timen. Desværre er teak træer nogle, af de mest sjældne træer i runescape. Det bedste sted af hugge teak er ved Hardwood grove, øst for Tai Bwo Wannai. Det koster 100 Trading Sticks, for at komme ind i Hardwood grove, og den eneste måde du kan putte teak logs i banken er ved at snakke med Rionasta. Det koster 10 trading sticks per ting, du vil have i banken. Du kan skaffe trading sticks i Tai Bwo Wannai minigamet, eller du kan bare købe dem på grand exchange hvor de ca. koster 5gp.

En anden hurtig måde er at hugge teak træerne sydvest for Castle Wars. Du skal kun bruge er en ring of duelling, så du hurtigt kan teleportere tilbage til banken. Men du får dog hurtigere xp, hvis du bare dropper teaken. Du får 85 xp, per teak log, så det kræver 153347 teak logs, for at komme fra level 35 til 99. Det er svært at regne ud hvor mange penge man kan tjene, fordi man nogle gange kan få et special teak logs, som kan laves til teak planker, så hvis du laver alle special logs til planker og sælger dem, tjener du cirka 42 millioner coins.

Arctic pine (54 - 99)

I level 54 kan du hugge arctic pine. For at hugge det, skal man havde klaret The Fremmenik Isles til det punkt, hvor man kommer til Neitiznot. Arctic pine er lige nordvest for banken. Arctic pine sælger for cirka 200 hver, og det giver 140.2 exp per log.

Also on FANDOM

Random Wiki