FANDOM

Revenants er udøde versioner af de monstre der kan findes i God Wars Dungeon, og er en af de farligeste type monstre i spillet. Fysisk minder de om spøgelser, og kan blive fundet de fleste steder i vildnisset(wilderness) hvor de leder efter uheldige forbipasserende. De blev introduceret som en erstatning for PK'ere, ligesom dengang folk kunne angribe hinanden alle steder i vildnisset. De går ofte alene, men kan tit findes i følgeskab af to (eller flere) revenants.

Evner i kampEdit

Revenants er meget stærkere end deres combat level hentyder til. Foreksempel er der absolut ingen måde en spiller i level 7 kan skade 9, hvilket en Revenant Imp kan. Revenants angriber på hele tre måder, men vil for det meste bruge den angrebsmetode du har mindst beskyttelse overfor. De bruger et dagligdags nærangreb hvis du kommer for tæt på og vil ellers sende kolde Magic-angreb, fra ancient spellbook (oldgammel magibog), efter dig, som kan lamme dig i nogle få sekunder. De kan også Teleblocke dig.(Så du ikke kan teleportere væk indtil du er ude af vildnisset) -Men som om det ikke er nok kan de "spise" og kurere sig selv fra Poison(gift) ligesom en gammeldags PK'er ville.

Revenants kan også forgifte en spiller, men det sker kun i level +50 wilderness. En undtagelse er dog Revenant Dragon som kan forgifte spillere over alt.

RevenantsEdit

Also on FANDOM

Random Wiki