FANDOM

                                                    Farmer Fred's hus,

For det første, grib en saks fra bordet i Farmer Fred's hus, eller køb en fra den almindelige butik. Det næste, tal med ham og fortæl ham, at du er på udkig efter en quest. Fred vil nu give dig en mission der går ud på at indsamle 20 garn nøgler, som skal insmales fra de sorte får i hans fårefold.

                                                   klippe får

Forlade sit hus og ind i et indhegnet område på den østlige side af hans hus, der er den får pennen.

180px-Sheep pen

Fårene pen ved siden Fred Farmer's hus.

Spillere kan komme ind i fåre-området ved at kravle gennem lågen eller ved at komme ind gennem porten på den østlige side af hegnet ind område. Du kan enten bruge din saks med de sorte får eller venstre-klik på dem for at forskyde dem. Får med uld, at du skal snitte vil se sorte og opsvulmede, og får uden uld vil se fed ud.

Hvis et får har ingen uld, vent et par sekunder, og uld i sidste ende vil synes om dem. Nogle gange vil de løbe væk fra dig, hvis du prøver at forskyde dem bare med at prøve, og du vil i sidste ende får deres uld.

                                                        spind ulden

Når du har 20 stykker af sort uld, skal du nu dreje dem i kugler af sort uld. Indtast Lumbridge Castle og hovedet til den anden sal. I et af værelserne er en rok. Klik på den og spin de 20 stykker af sort uld, du har, for at dreje dem alle på én gang, skal du højreklikke på "Ball af uld" og klik på "Make Alle" valgmulighed. Når de er alle bolde i sort uld, gå tilbage til Fred landbrugeren til at afslutte jagten. Hvis du ikke har plads til at gennemføre alle 20 stykker af uld, kan du foretage mindre leverancer, indtil du når den krævede total. Skulle du forsøger at give Farmer Fred noter til uld, vil han sige: "Hvad er dette vrøvl! Det er ikke uld! Det er et notat lovede at give mig uld!".

Dette var engang en quest men blev omlavet til en post-quest.

Also on FANDOM

Random Wiki