FANDOM

Før du starter jagten, så sørg for at du har en ven til at hjælpe dig ud, og at du ved, hvad bande, som du vil tilslutte. Hvis du er en lav-nivelleret spiller, så det tilrådes at slutte sig til Phoenix Gang. Din ven bliver nødt til at slutte sig til den modsatte bande. Det er meget vigtigt at huske, hvad slutte sig til dig er kommet, siden dette valg er vigtigt i fremtidige quests som Heroes 'Quest.

Black Arm Gang

Først skal du tale med Charlie the Tramp om bygningen ned den nærliggende gyde. Han vil fortælle dig, at bygningen tilhører den Black Arm Gang. Indtast bygningen og tale med deres leder, Katrine. Fortæl hende, at du kender hendes bande og ikke fortælle hende, hvor du har hørt oplysningerne fra. Hun vil gerne vide, om du er troværdig eller ej ved at bede dig at stjæle to Phoenix armbrøster fra deres rivaliserende bande, the Phoenix Gang. Deres skjulested ligger øst nær den Blue Moon Inn.

Det er den del, hvor du skal nu en ven af ​​Phoenix Gang til at hjælpe dig. Din ven skal have et våben butik nøgle givet af Straven så din ven bliver nødt til at handle dig nøglen, så du kan besejre Weaponmaster deroppe for at få armbrøster selv. Når du har armbrøster, give dem til Katrine og du er nu et æresmedlem af Black Arm Gang. Nu skal du gå ovenpå for skjulested og søge skabet. Du kan finde den ene halvdel af Shield of Arrav!

Phoenix Gang

Tal med Reldo, der ligger i Varrock palace biblioteket. Spørg ham, om han har en quest, og han vil fortælle dig at søge i biblioteket efter en bog. Bogen er blå, så det skal være nemt at finde. Når du gør det, så læs bogen. Det handler om Shield of Arrav, med Arrav at være en helt. Selvfølgelig er skærmen delt i to, hvor den ene halvdel opbevares af Phoenix Gang. Spørg Reldo abotu den lcoation af Phoenix Gang, og han vil fortælle dig at tale med Baraek pelsen erhvervsdrivende.

Tal med Baraek og betale ham 20 mønter for ham at afsløre al info i Phoenix Gang. Sørg for at du spørger alle de tilgængelige spørgsmål. Han vil fortælle dig placeringen af ​​skjulested. Det er nær rune shop drives af Aubury, så du bør være i stand til at se et rødt udråbstegn. Kravl ned af stigen og tal med Straven. Han vil hævde at være en legitim forretningsmand i VTAM selskabsskat. Det er en front, så fortæl ham, at du ved, hvem han virkelig er. Han vil indrømme at være Phoenix bandemedlem så at deltage i hans bande, er du nødt til at dræbe niveau 2 Jonny skægget. Han er en Black Arm Gang medlem og han har en intel rapport, som du får brug for. Han er placeret i Blue Moon Inn og bør ikke være nogen problemer med at besejre. Løft intel rapport og give Straven rapporten. Du er nu medlem af Phoenix Gang. Straven vil give dig en Weapon butik nøgle, som din ven har brug for. Indtast deres skjulested og gå til det sydvestlige hjørne af deres skjulested. Du kan finde en kiste, som indeholder halvdelen af ​​Shield of Arrav!

Afslutning

Sørg for at du og din ven stadig gør jagten. Tal med kong Roald om skjoldet, og du bliver nødt til at have bevis for belønningen fra Curator. Tal med Curator i museet og han vil give dig 2 halvdele af attesten i udvekslingen af ​​skjoldet. Bytte en af ​​de to halvdele med din ven, hvem der skal have den anden halvdel. Udfyld certifikatet, og give det til kong Roald.

Also on FANDOM

Random Wiki