FANDOM

Summoning Edit

Summoning Skill giver spillerne mulighed for at lave en lang række skabninger til Summoning pouches, som giver forskellige bonuser. Man kan så tilkalde disse væsener, kaldet familiars.

Summoning blev udgivet den 15. januar 2008. Jagex gav mange hints omkring det nye skill, inden det udkom, Og der kom det, den 15. januar. Jeg er selv en stor fan er Summoning, formår du at holde trit kæmpe med en metal minotaurer? Tør du måske endda tage den udfordring at forstå en drage og mestre Summoning? Så lad os gå igang

Hvis du vil starte Summoning, skal du have afsluttet Wolf Whistle Quest. I denne Quest, vil du lære at tilkalde familiars, selv om det kan være en smule svært for nogle i starten. Når du har gennemført questen, får du 275 goldcharms og nok experince til at få level 4 Summoning. Før du tilkalder en familiar, skal du lave pouches til det. For hver kreatur du laver, skal du have en tom pouch, en guld, grøn, violet eller blå charm, og en ting i emnet i forhold til den skabning, du ønsker at tilkalde fx. til en steel titan skal du bruge en steel platebody. Og det krævede summoning level.

Når du har alle de nødvendige dele til at lave et Summoning væsen, skal du besøge en obelisk at tilføre din pose med væsens ånd. Der er en obelisk i Pikkupstix kælder, i Taverly. Nu har du en Summoning pose. For at tilkalde væsen, skal du højreklikke på posen, og vælg 'Summon. Dit væsen vil nu blive indkaldt, og det kan nu slutte sig til dig i kamp eller gøre andre nyttige ting for dig.

Muligheder for din Summoning skabning skulle nu vises, når du højreklikker på tilkalde ikonet ud for mini-kortet. Hvis du klikker på det vil bringe dig til Summoning interface. Der er en række knapper i dette interface, som er forklaret nedenfor.

    * Grøn - Dette viser mængden af special attack dit væsen kan udføre.
    * Lilla - Dette viser, hvor mange Summoning scrolls du har tilbage i din beholdning.
    * Pink - Hvis du klikker på denne knap ordrer du din familiar til at angribe dit mål.
    * Gul - Dette viser, hvor mange Summoning points du har tilbage. 
    * Blå - Dette viser, hvor meget tid du har din familiar, for den forsvinder/udløber.
    * Orange - Hvis du klikker på denne knap kan du fylde ting fra din bag, til din familiars bag.
    * Hvid - Hvis du klikker på denne knap vil du tilkalde din familiar.
    * Aqua - Hvis du klikker på denne knap vil du forny, hvor meget tid du har til din familiar har tilbage.
    * Rød - Hvis du klikker på denne knap vil du forlade din familiar.

Summoning familiars tapper dit Summoning level, på samme måde som Prayer gør. Det betyder, at efter en vis periode, har du brug for at genoplade dit Summoning for at tilkalde flere væsner. Alle større obelisk har mulighed for at opdatere dine point foruden poserne poser. Mindre obelisker, er spredt rundt omkring Runescape, blev indført på et senere tidspunkt at gøre det lettere for spillerne at genoplade deres Summoning point

--Kasper AA jan 17. 2011, 02:29 (UTC)Kasper AA

Also on FANDOM

Random Wiki